
Billboardem “Wstyd nie iść na wybory” rozpoczęliśmy kampanię społeczną skierowaną do 62% mieszkańców Łodzi, którzy nie wzięli udziału w poprzednich wyborach samorządowych.
Jesteśmy wszyscy mieszkańcami tego samego miasta, mamy przeróżne oczekiwania i zapatrywania na życie, rozwój własny, rodziny i otoczenia.
Umówiliśmy się jednak w Konstytucji, że przynajmniej 1 raz na 4 lata będziemy wyrażać swoje zdanie na temat samorządu. Robimy to bezpośrednio w wyborach.
Wstyd nie dotrzymywać umów. Wstyd nie iść na wybory.

Do kampanii profrekwencyjnej włączyli się m.in. posłanka Joanna Scheuring-Wielgus, Dorota Stalińska i Władysław Frasyniuk.

W ramach kampanii opracowaliśmy Niezbędnik Wyborcy – broszurę informującą o nadchodzących wyborach z przydatnymi informacjami na ich temat, zwłaszcza o sposobach głosowania.

Autorką grafiki jest Aneta Kosin.